‘s-Hertogenbosch, 22 mei 2015 – In Nice zijn gisteravond voor de derde keer de Selligent Awards uitgereikt aan de beste marketingprogramma´s en campagnes binnen het wereldwijde partnernetwerk van Selligent. Yourzine was een grote winnaar tijdens de award ceremonie. Met haar Samsung Galaxy S6 case nam Yourzine twee awards in ontvangst: de award voor beste omnichannel campagne en de publieksprijs voor de beste campagne van het jaar.
Michiel van Riemsdijk, directeur Yourzine: “Wat een geweldig resultaat! Samsung is één van onze Europese klanten en het was een leuke en leerzame uitdaging om aan de slag te gaan met de Galaxy S6 campagne. We hebben met ontzettend veel plezier aan het project gewerkt en ik ben trots op de resultaten die wij voor Samsung hebben behaald. Het is fantastisch dat zowel Selligent als het publiek onze passie en harde werken hebben erkend.”
Yourzine kreeg van Samsung de uitdaging om vanuit het algemene ontwikkelde CRM programma een specifieke campagne te ontwikkelen dat zou inspelen op geïnteresseerde consumenten, voorafgaand aan de launch van de Samsung Galaxy S6 smartphone. Het doel was om hen betrokken te houden, aan te zetten tot een aankoop en de tevredenheid te optimaliseren in de periode na deze aankoop. Yourzine rolde een campagne voor Samsung Europa uit in dertien landen en in vijftien talen en bereikten vanuit de campagne maar liefst 10 miljoen geïnteresseerde consumenten. De campagne werd gelokaliseerd door middel van specifieke aanpassingen per locatie en naar het specifieke interessegebied van iedere consument om aan de eisen van de verschillende landen, markten en consumenten te voldoen.
Andere genomineerden waren ING België, Opel Nederland, Neckermann België, Kinepolis, Brille 24 en Photocité by CEWE.
Bekijk alle winnaars op: www.selligent-awards.com/winners.
Bekijk Yourzine’s Samsung Galaxy S6 case: www.selligent-awards.com/nominee/samsung-galaxy.
Meer weten over Yourzine? Kijk dan hier.
Geen reacties meer mogelijk